Міжнародна інформація

З 2013 навчального року кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій започатковує науково-практичний цикл "Комунікації ХХІ сторіччя".

У рамках зазначеного напрямку студенти вивчатимуть методи та інструменти, типову практику застосування сучасних зовнішньополітичних комунікативних технологій для взаємодії із громадською думкою; сутність та роботу ЗМК у поширенні позиціонованої інформації; прийоми психологічного та маніпулятивного впливу на цільові аудиторії.

Крім цього, в рамках реалізації циклу передбачається випуск наукових та навчально-методичних видань, а також запрошення провідних вітчизняних та зарубіжних експертів, які на прикладах з власної практики покажуть студентам перспективи застосування набутих в Інституті знань та навичок.

Так, в І семестрі 2013-2014 навчального року було проведено наступні майстер-класи:

10 жовтня 2013 року

Відкрита лекція керівника групи радників Служби Віце-прем’єр-міністра України Олега Волошина

У своєму виступі Олег Анатолійович розповів про взаємодію прес-служби із політиками та журналістами, пояснив важливість використання новітніх медіа – соціальних мереж – у роботі прес-відділу, дав корисні поради щодо працевлаштування студентів спеціальностей, яким навчають в ІМВ.

23 жовтня 2013 року

Відкрита лекція Ольги Соломатіної (Москва, Росія), випускового редактора низки спецпроектів Видавничого Дому «Коммерсантъ», на тему "Писати легко!"

О. Соломатіна поінформувала студентів про користь планування в роботі медійника, як правильно зібрати інформацію, вибирати сюжет, структурувати текст, продемонструвала специфіку різних інформаційних жанрів, що їх можуть застосовувати у своїй діяльності журналісти-міжнародники.

31 жовтня 2013 року

Друга відкрита лекція керівника групи радників Служби Віце-прем’єр-міністра України Олега Волошина

Тема лекції: «Підготовка прес-релізів, коментарів, статей та інших інформаційно-аналітичних матеріалів у роботі прес-служб».

11 листопада 2013 року

Відкрита лекція директора з розвитку бізнесу SPN Ogilvy Ukraine Сергія Соколова

Тема лекції «Розробка стратегії комунікацій: побудова ефективних презентацій для клієнта». Студенти мали можливість помізкувати над однією із найвідповідальніших складових PR-кампанії – підготовкою та презентацією майбутньої PR-стратегії для замовника.

25 листопада 2013 року

Відкрита лекція доктора технічних наук, професора Смешка Ігоря Петровича, Надзвичайного і Повноважного Посла України, президента Центру стратегічних досліджень і аналізу.

Тема лекції: "Інформація та стратегічні комунікації як елемент державної сили: сучасні теорія та практика".

жовтень-грудень 2013

Перший тур науково-практичної гри PRактика

Студентські команди змагалися за право отримати стажування в провідних світових PR-агенціях. В першому семестрі партнерами гри стали такі агенції: SPN Ogilvy, Pleon Talan та Brandcom. Студентам для вирішення пропонувались PR-кейси з реальної української практики. Приємно зазначити, що інтерес до проекту виявили студенти всіх спеціальностей ІМВ, а також з інших факультетів нашого університету.

26 березня 2014

26 березня 2014 року в Інституті міжнародних відносин відбувся довгоочікуваний фінал навчально-практичної гри «PRактики», що її ініціювала кафедра міжнародних медіакомунікацій і комунікативних технологій ІМВ (координатор проекту від кафедри – доцент О.В.Шевченко). Нагадаємо, що за результатами попереднього відбору до фіналу вийшло три команди від піар-агенції Noblet (LCMG, Dixi, Подпольные Рты J) та команди, які було обрано агенцією Hoshva PR (Мусташ, Monkey Effect, Самолетики, 4People, SuPRise).

28 березня 2014

28 березня 2014 року в Інституті міжнародних відносин відбулась відкрита лекція директора з бізнес-розвитку SPN Communications Ukraine Сергія Соколова. Слід зауважити, що зустрічі у форматі майстер-класів із цим знаним фахівцем зі студентами-міжнародниками вже стали частиною навчального процесу.

Цього разу С.Соколов зустрівся зі студентами 4 курсу спеціальності «міжнародна інформація», які вивчають дисципліну «зв’язки з громадськістю у міжнародних відносинах», і була присвячена питанню вимірювання ефективності результатів PR-діяльності.

18 квітня 2014

18 квітня 2014 року в Інституті міжнародних відносин в рамках курсу  «Зв’язки з громадськістю у міжнародних відносинах» для студентів 4 курсу спеціальності «Міжнародна інформація» був проведений майстер-клас Марини Дадінової, директора по роботі із клієнтами PR-агенції Brandcom.

PR-експерт надала актуальну для майбутніх піарників інформацію щодо взаємодії PR-фахівців із засобами масової інформації. Під час лекції було розкрито механізми налагодження та підтримки ділових відносин із цільовими ЗМІ для реалізації конкретної PR-кампанії; методики, що дозволяють зацікавити журналістів та гарантувати публікацію новини; правила підготовки PR-документів для медіа, формулювання конкретних меседжів для журналістів.

18 квітня 2014

18 квітня 2014 року в Інституті міжнародних відносин у рамках курсу «Зв’язки з громадськістю у міжнародних відносинах» для студентів 4 курсу спеціальності «Міжнародна інформація» був проведений майстер-клас Сергія Соколова, директора з розвитку бізнесу SPN Communications Ukraine.

Під час лекції гість розглянув вкрай актуальні для будь-якої сучасної компанії питання корпоративно-соціальної відповідальності, а також основні засади роботи PR-агенцій зі своїми клієнтами у цьому напрямку. Зокрема, С.Соколов наголосив на необхідності застосовувати сучасним бізнесом правильно спланованої практики КСВ, детально пояснив основні принципи роботи КСВ, диференціацію підходів, різницю у застосуванні КСВ у малому та великому бізнесі.