"PRактика"

Навчально-практична гра "PRактика"

«Завжди бачив себе складовою частиною PR-агенції? Чи, може, одразу керівником декількох ключових проектів у галузі зв’язків з громадськістю? Досить мріяти! Час розпочинати професійний шлях вже в Інституті! Не пропусти свій шанс віднайти рішення реальних проблемних ситуацій клієнтів і здобути звання найкращого PR-менеджера ІМВ і, врешті-решт, перше робоче місце! Будуй кар’єру саме зараз!»

Саме з таких слів уже два сезони починається анонс набору учасників навчально-практичної гри «PRактика», яку було ініційовано кафедрою міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій на початку цього навчального року (вересень 2013 р.).

Формат case-study на сьогодні є досить популярним і використовується в якості однієї з найбільш вдалих інноваційних методик навчання у вищих школах різних країн світу. Його переваги є очевидними: активне залучення студентів до навчального процесу, практично-професійна підготовка та співпраця з підприємствами/компаніями, яким цікаві студенти як майбутні працівники. Саме такими ідеями керувались організатори проекту при впровадженні його в життя.

Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій, незважаючи на свій порівняно «юний вік», з самого початку стала найбільш креативною в Інституті міжнародних відносин і продовжує нею залишатися, а проект «PRактика» є однією з візитних карток наших медійників та піарників. Галузь зв’язків з громадськістю приваблює велику кількість студентів усіх спеціальностей нашого Інституту, достатньо подивитися статистику випускників, які професійно працюють в цій сфері.

Можливість спробувати себе в ролі піарників і бажання розширити практичну підготовку студентів спеціальності «Міжнародна інформація» у партнерстві з креативними працівниками піар-агенцій – саме такі ідеї панували у думках організаторів гри: головного «ідеолога» Юлії Тимохової (5 МІ) (відповідає у команді за пошук та налагодження контактів з піар-агенціями України) та «надійної опори» - Ірини Білик (3 МІ) і Анастасії Криничної (2 МІ, приєдналася до команди на початку 2 сезону) (відповідають за підбір, реєстрацію учасників, загальне координування команд під час етапів гри, ведення сторінок у соцмережах) –  і зустріли гідну підтримку з боку куратора проекту – «гуру PR» в ІМВ  – доцента Олени Володимирівни Шевченко, яка допомагає та завжди з оптимізмом ставиться до всіх студентських ініціатив, впроваджує нові практичні заходи у низці дисциплін, що входять до циклу «зв’язки з громадськістю».

Формат навчально-практичної передбачає підготовку команд упродовж 1-2 місяців, проведення відбіркових змагань (1 день), півфіналів (1 день) та фіналу (1 день). Кожні три місяці планується проводити сезон «PRактики» із залученням представників нових піар-агенцій, які надають кейси для вирішення, виступають у ролі компетентного журі  і надають місце для стажування команд-переможців кожного сезону.

Кількість учасників проекту може змінюватися залежно від кількості агенцій, але набір до відбіркових турів у середньому складає 6-7 команд по 3-4 людини в кожній на кожну піар-агенцію, далі вихід до півфіналів 4 команд  і, відповідно, дві або три команди змагаються за звання переможця сезону «PRактики» у категорії «своєї агенції». Сама гра проходить у режимі попередньої підготовки, коли зареєстровані команди отримують кейс-завдання, мають десять днів на його вирішення і далі у відведений день та час захищають своє представлення кейсу перед журі.

На даний момент було проведено два повноцінних сезони гри, в яких прийняло участь 26 команд з загальною кількістю учасників близько 80 осіб. Участь брали не лише студенти спеціальності «Міжнародна інформація» і навіть не лише студенти Інституту міжнародних відносин – «практикою» зацікавилися молоді журналісти, декілька команд було сформовано саме зі студентів Інституту журналістики, що безперечно мають свій нестандартний погляд на вирішення кейсів.

За проведені два сезони гри єдиного рецепту або механізму досягнення перемоги у грі віднайти не вдалося – для цього слід більш ґрунтовно поспілкуватися з учасниками: комусь допомагала висока підготовка та детально зроблена презентація, а комусь вдалий виступ, вміння відстоювати свої погляди з тієї чи іншої проблематики, загальна ерудиція і навіть почуття гумору.

Організатори «PRактики» не планують зупинятися на досягнутому,  в перспективі  - залучення студентів інших спеціальностей нашого університету: економістів, соціологів, психологів, кібернетиків тощо та пошук нових партнерів проекту.  

Але  найголовніша перевага проекту -  це вдале поєднання практиків і теоретиків, очі студентів, сповнені азарту та цікавості при знайомстві з реальними спеціалістами у PR сфері, нестримне бажання майбутніх фахівців діяти і розвиватися, зростати кожної хвилини!

Ми завжди відкриті для нових ідей,  цікавих партнерів, відгуків та побажань – пишіть нам у соціальних мережах - http://vk.com/pr_gra  або звертайтеся особисто в Інституті! З нетерпінням чекаємо на вас у новому сезоні «PRактики»!

Інформаційна довідка (паспорт проекту)

1 сезон «PRактики» - жовтень-грудень 2013 р.

2-й сезон «PRактики» - березень 2014 р.

Лекції в рамках проекту