Анонси

Лектор Вікторія Карп 8 лекцій, кожні понеділок, середу та п’ятницю З 16 травня по 1 червня 2018, 18:30-21:00

Вираховуємо таємні прийоми маркетингу і відкриваємо завісу зв’язків бренду і сенсорикою споживача. Озброюємося і практикуємо.

Курс призначений для маркетологів, керівників компаній, менеджерів відділу продажів, які прагнуть йти в ногу з часом, жадають постійного розвитку, готові впроваджувати інновації і міняти концепцію бізнесу і маркетингу і тому ЗОБОВ’ЯЗАНІ володіти інформацією.

Ви дізнаєтеся:

  • Суть нейромаркетингу. Мотиви, що закликають купувати.
  • Чому ви це купили?  Вас знайшли!
  • Зеркальні нейрони. Встановлення зв’язку зі споживачем.
  • Вино ж смачніше в хрустальному бокалі, ніж в пластиковому стакані, чи не так?
  • Нейромедіатор дофамін. Інстинкт самозбереження й соціальний статус як стимулятори покупки. Звідки з’являється задоволення від покупок? Шукаємо винних.
  • Вплив на підсвідомість. Асоціативні ряди, прихована реклама. З чим у вас асоціюється вилка? А лимонний пиріг? А їх тандем?
  • Соматичні маркери. Несвідоме керування емоційними образами при виборі товарів. Всі дивилися в дитинстві мультфільми? Всі святкують улюблені свята? Всі ловляться на емоційний крючок маркетингу? Всі.
  • Запахи. Використання ароматичного впливу в маркетингу. Прийшли, відчули, купили. Чому так?
  • Звукові образи. Аудіобрендинг й фірмові звуки. Почули заразливу пісеньку-джингл у себе в голові?
  • Сила ритуалів. Створення споживацьких традицій. Що так врізається в життя і стає частиною вас?

Місце проведення: Мельникова, 36/1, кімн. 110

Вартість: 3500 грн

ПРИ ОПЛАТІ ДО 25 КВІТНЯ ВАРТІСТЬ: 3000 грн

Студентам ІМВ: 3000 грн

1 заняття – 400 грн