Новини

18 квітня 2014 року для студентів 4 курсу спеціальності «Міжнародна інформація» був проведений майстер-клас Марини Дадінової, директора по роботі із клієнтами PR-агенції Brandcom

18 квітня 2014 року в Інституті міжнародних відносин в рамках курсу  «Зв’язки з громадськістю у міжнародних відносинах» для студентів 4 курсу спеціальності «Міжнародна інформація» був проведений майстер-клас Марини Дадінової, директора по роботі із клієнтами PR-агенції Brandcom.

PR-експерт надала актуальну для майбутніх піарників інформацію щодо взаємодії PR-фахівців із засобами масової інформації. Під час лекції було розкрито механізми налагодження та підтримки ділових відносин із цільовими ЗМІ для реалізації конкретної PR-кампанії; методики, що дозволяють зацікавити журналістів та гарантувати публікацію новини; правила підготовки PR-документів для медіа, формулювання конкретних меседжів для журналістів.

Окремий акцент під час лекції було  на такому важливому аспекті PR-відносин зі ЗМІ як безоплатність PR-матеріалів. М. Дадінова наголосила також на необхідності створення інформаційних приводів під час реалізації media-relations. PR-фахівець докладно зупинилася на практичних рекомендаціях з підготовки прес-релізів, особливостях застосування сучасного медіа-інструментарію (соціальних мереж, блогів, мікроблогів тощо) для спілкування із журналістами. Презентація супроводжувалася корисними та актуальними PR-прикладами із практики агентства.

Ми щиро вдячні експерту за цікаву лекцію та постійну участь у спільних проектах (нагадаємо, що Марина як представник PR-агентства Brandcom була членом журі у першому сезоні навчально-практичної гри «PR-актика»).

Сподіваємось на подальшу співпрацю та нові, не менш цікаві спільні ініціативи!

 

Автор: Юлія Тимохова