Сушені бджоли: Кулінарно-медійний майстер-клас у стінах нашого Інституту
![Лекція](/sites/default/files/styles/wide/public/2023-12/5_0.png?itok=AupLMi2F)
Нещодавно в межах навчальної дисципліни «Медіарілейшинз» освітньої програми «Міжнародні комунікації» дослідниця традицій української культури та медіаменеджерка Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України Марина Соботюк провела майстер-клас для студентів 4 курсу бакалаврату.
На зустрічі зі студентами гостя, на прикладі історії започаткування власної YouTube-програми "Геніально" та бренду "Амазонка", поінформувала про секрети створення проєктів та брендів.
![Учасники зустрічі](/sites/default/files/inline-images/6_18.png)
Марина Соботюк також поділилася досвідом роботи в сфері культури, розповіла про процес реєстрації обʼєктів культурної спадщини ЮНЕСКО та запропонувала студентам дослідити автентичні українські інгредієнти від бренду "100 років тому вперед" – соняшникова олія, багно болотяна (рідкісна спеція з Рівненщини) та сушені бджоли.
Автор: Данило Васьків, 4 МК