Наші партнери-роботодавці

Arzinger

Незалежна юридична компанія Arzinger з головним офісом у Києві та регіональними філіями в Західній та Південній Україні є одним з лідерів ринку юридичних послуг в Україні і вже більше 10 років забезпечує своїх клієнтів високоякісною юридичною підтримкою по всій території країни. Серед клієнтів компанії - провідні представники міжнародного та локального бізнесу. Компанія Arzinger дотримується високих стандартів надання юридичних послуг та є вигідним партнером з урахуванням її величезного досвіду роботи в різних секторах бізнесу та сферах юридичної практики, таких як: M & A, корпоративне право, нерухомість та будівництво, антимонопольне та конкурентне право, судове та арбітражне представництво, інтелектуальна власність, податкове право, банківське та фінансове право, ДПП, державні закупівлі, трудове право, відносини з державними органами, приватний капітал / інвестиції, ринки капіталу та IPO. Ми обслуговуємо клієнтів, задіяних у сферах фінансових послуг, енергетики, видобувної промисловості та природних ресурсів, фармацевтики, харчової промисловості, інвестиційно-банківської діяльності та корпоративних фінансів, телекомунікації, роздрібної торгівлі та розваг, готельного бізнесу, авіації та автомобілебудування, сільського господарства, страхування, інфраструктури і транспорту. В Arzinger працюють висококваліфіковані фахівці, що володіють глибокими знаннями, величезним практичним досвідом у широкому колі юридичних питань, а також розумінням місцевого ринку. Багато з них отримали освіту за кордоном і мають досвід міжнародної роботи. Наша команда, очолювана 5 партнерами, налічує понад 60 досвідчених юристів. Всі партнери компанії визнані одними із лідерів на українському ринку юридичних послуг і рекомендовані авторитетними міжнародними і національними рейтингами. Саме тому Arzinger може запропонувати повноцінну юридичну допомогу та ефективну підтримку в різних складних угодах, у тому числі з питань транснаціонального характеру. Компанія надає індивідуальні юридичні послуги найвищої якості і здатна задовольнити очікування клієнтів. Серед численних клієнтів Arzinger - такі компанії, як: Adecco, ADM Ukraine, AGI, Alcon, Altcom, Alfa Bank, BNP Paribas, Bunge, Commerzbank AG, Credit Agricole, Credit Suisse, CSAV, Deutsche Bank AG, EKF, Erste Bank, EBRD, Euralis, Ferrero, First Ukrainian International Bank, GLD, IFC, IKEA, ING, Leroy Merlin, Medcom, Nestle, OTP Bank, Peugeot Citroen, Porsche Holding (Volkswagen Group), Prominvestbank, Puratos, Raiffeisen Bank Aval, Raiffeisen Bank International, Raiffeisen Leasing Aval, Sandoz , Sineat, Softline, Takeda, Turkcell, UkrSibbank, UniCredit Bank, Vienna Insurance Group, Yandex, Венбест, Роснафта, Міністерство юстиції України та інші. Arzinger веде тісну співпрацю з юридичними консультантами з численних юрисдикцій і є членом міжнародних професійних організацій, що дозволяє компанії залучати колег-юристів з різних юрисдикцій у проведенні транскордонних угод і надавати клієнтам високопрофесійні юридичні консультації. З метою надання клієнтам послуг високої якості Arzinger створила відділи French, Austrian і German Desk, які успішно працюють і ефективно обслуговують франко- і німецькомовних клієнтів в Україні, а також надають юридичну підтримку українським та російським компаніям, представленим на міжнародних ринках.

KPMG

КПМГ – міжнародна мережа незалежних фірм, щонадають аудиторські, податкові та консультаційніпослуги. В офісах КПМГ у 155 країнах працює понад 162 000 професіоналів.

КПМГздійснює свою діяльність в Україні з 1992 року і надаєпослуги з аудиту, оподаткування, бухгалтерського обліку, а також консультаційні послуги з фінансових питань провідним вітчизняним та міжнародним підприємствам та організаціям. Офіси КПМГ відкриті у Києві та Львові.

КПМГ – одне з найкращих місць, де можна набути досвід у міжнародномубізнесі, працюючи над проектами для великих українських та міжнароднихкомпаній. Ми зацікавлені в залученні талановитих спеціалістів, які можуть надавати широкий спектр комерційних послуг нашим клієнтам в усьому світі, допомагаючи їм ефективно вирішувати найважливіші питання бізнесу.

Що ми пропонуємо своїм співробітникам:

  1. Конкурентну заробітну плату та соціальний пакет;
  2. Прозору систему кар’єрного росту;
  3. Структуроване навчання та професійний розвиток;
  4. Отримання професійної кваліфікації (АССА, CFA);
  5. Різноманітність проектів;
  6. Роботу в дружній атмосфері;
  7. Корпоративні заходи;
  8. Гнучкий графікроботи;
  9. Участь у соціальних проектах КПМГ.

Вимоги до кандидатів:

  1. Спеціалізація в галузі економіки, податків, права;
  2. Вільне володіння англійською мовою (усні та письмові навички);
  3. Володіння основними комп’ютерними програмами;
  4. Готовність до інтенсивної роботи та відряджень.
EY

EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування.В Україні компанія EY успішно веде бізнес вже понад 25 років.В нашому київському офісіпрацює понад 500 фахівців, які надають повний спектр послуг міжнародним і українським компаніям. Щороку ми працевлаштовуємо понад 100 студентів і випускників.

Кого ми шукаємо?

  • Студент/-ка 4-6 курсу економічного, юридичного або технічного факультету з розвинутим аналітичним мисленням
  • Вільне володіння англійською мовою. EY – міжнародна компанія, і бізнес багатьох наших клієнтів представлено в різних країнах світу, тому найчастіше робочою мовою для спілкування і підготовки звітності та інших документів є англійська. Мінімальний рівень володіння для більшості вакансій – Upper-Intermediate
  • Активна життєва позиція
  • Можливість поєднувати навчання в університеті з роботою
  • Готовність до відряджень. Співробітники EY багато подорожують, виконуючи роботу в офісі клієнта
  • Кількість та тривалість відряджень залежать від суті послуг, твоєї спеціалізації та клієнтів

Безкоштовні освітні ініціативи EYдля студентів:

  • Університет EY
  • Кава з партнером
  • Tax & Law School
  • Молоде покоління фінансових управлінців
  • Аудит. HardSkills для міжнародників
  • Taxopoly
  • Авторський курс лекцій англійською мовою «Управління компанією з надання професійних послуг» від Богдан Ярмоленка, партнера EY та керівника відділу супроводу угод EY в Україні

Молодіжні організації та конкурси, які підтримує EY:

  • AIESEC
  • Enactus
  • ESTIEM
  • CFA Institute Research Challenge

Прагнеш бути серед найкращих? 
Приєднуйся!

Авеллум

Авеллум - провідна українська юридична фірма, яка надає повний спектр послуг з ключовою спеціалізацією в сфері фінансів, M&A та вирішення спорів.

Наша мета – бути радником №1 для клієнтів з питань юридичного супроводу найважливіших транзакцій. Ми використовуємо кращі західні юридичні технології та інструменти, які в сукупності з нашими знаннями, великим досвідом у різних сферах і винятковим рівнем обслуговування допомагають нашим клієнтам досягти кращих результатів у своїх транзакціях.

Команда професіоналів Авеллум здатна знайти найбільш ефективний підхід з точки зору часу та витрат та створити комплексні рішення для бізнесу. Партнери Авеллум беруть активну участь у супроводі кожної трансакції. Ми органічно співпрацюємо з провідними американськими та європейськими юридичними фірмами під час супроводження мультиюрисдикційних трансакцій.

Працювати юристом в Авеллум нелегко, але воно того варте, і ось чому:

В Авеллум Вам не доведеться постійно чекати на цікаву роботу.

Якщо Ви кмітливі та здатні наполегливо працювати, Вас активно долучатимуть до цікавих проектів з першого робочого дня.

Ми хочемо, щоб Ви знали і відчували, як це – працювати в одній з найкращих юридичних фірм України.

Бути співробітником юридичної фірми вищого класу – це більше, ніж бути просто хорошим юристом. Це означає, що кожного дня Ви маєте виходити за рамки власного уявлення про те, на що Ви здатні.

Ви станете сильнішим та більш компетентним, працюючи з найвпливовішими людьми України.

Ми хочемо поділитися цим досвідом з Вами, щоб Ви могли зрозуміти, чи хочете стати одним з нас.

Ми навчимо Вас, як стати кращим юристом.

Наші старші юристи постійно читають лекції стосовно основних принципів та нюансів трансакцій за нашими основними напрямками роботи. Завдяки менторському підходу до роботи, Ви можете розраховувати на підтримку та допомогу старших колег на кожному кроці вашого стажування.

Авеллум дотримується найвищих стандартів якості українського юридичного ринку. Як юрист Авеллум, Ви навчитесь складати юридичні тексти та матимете більш глибоке розуміння української правової системи.

Ми поділимося з Вами нашими цінностями

Наша компанія заснована на довірі, рівності, прозорості і відданості.

Ми віримо, що кожен юрист нашої фірми має потенціал стати партнером. Якщо Ви хочете приєднатися до нашої команди, ми поділимося з Вами нашим баченням та допоможемо втілити ці цінності, коли Ви станете частиною нашої команди.

Ви працюватимете над найкращими проектами в Україні.

Як одна з найкращих компаній на українському юридичному ринку, ми надаємо консультації щодо наймасштабніших угод, що здійснюються в Україні. Якщо Ви бажаєте долучитися до насправді значущих проектів, спробуйте стати частиною команди Авеллум.

Sayenko Kharenko

Sayenko Kharenko - одна з провідних юридичних фірм України, що спеціалізується на супроводженні складних трансакцій та проектів у сфері вирішення спорів. Фірма заслужила високу репутацію серед клієнтів за розробку інноваційних юридичних рішень в усіх основних галузях права.

Фірма запровадила в Україні численні юридичні продукти, зокрема для ринку фінансових послуг та кредитування, та здійснила вагомий внесок в розвиток різних ринків та галузей економіки. Клієнти особливо цінують практичний та інноваційний підхід Sayenko Kharenko до вирішення їх проблем, а також за глибоке розуміння стратегічних та економічних цілей клієнтів і здатність виробити для цього відповідну стратегію.

Ми виступаємо юридичним радником найбільших міжнародних банків і фінансових установ, включаючи компаній з Fortune 500, промислових груп, міжнародних громадських організацій та індивідуальних інвесторів.

Професійний досвід фірми у таких сферах, як вирішення судових спорів, інтелектуальна власність, конкурентне право, корпоративне право та M&A, корпоративна безпека, міжнародна торгівля, міжнародний арбітраж, нерухомість, оподаткування, реструктуризація заборгованості, управління приватним капіталом, трудове право, фінансове право та взаємодія з державними органами, підтверджений найвищими позиціями у рейтингових таблицях проектів, нагородами та професійними рейтингами.

У 2015 році Sayenko Kharenko була визнана переможцем в номінації "Юридична фірма року" за рейтингами IFLR European Awards 2015, Chambers Europe Awards for Excellence 2015, Who’s Who Legal European Awards 2015.

Дата заснування компанії 2004.

Кар'єра

Залучення найкращих фахівців та інвестування в їх подальше навчання та професійний розвиток – це наша відповідь на зростаючі потреби наших клієнтів у високоякісних юридичних послугах. Ми прагнемо бути роботодавцем №1 для талановитих юристів, які прагнуть до розвитку та підвищення свого професійного рівня в одній з провідних юридичних фірм України. У свою чергу ми пропонуємо широкі можливості для кар'єрного зростання в оточенні, де у рівній мірі цінується як командна робота, так і особисті досягнення кожного фахівця.

Sayenko Kharenko пропонує рівні можливості розвитку всім своїм співробітникам. Приймаючи рішення про прийняття на роботу фахівця, ми звертаємо увагу на високі академічні та особисті досягнення, ініціативність, інноваційний підхід у вирішенні різних завдань і прагнення до вдосконалення. Для професіоналів юридичної сфери додатковою перевагою при працевлаштуванні може стати наявність ступеня Магістра права (LL.M.) або аналогічного ступеня університетів США та Великобританії, а також право на здійснення юридичної практики в іноземних юрисдикціях.

BAYER

Історія компанії: Байєр в Україні є частиною глобального концерну Байєр АГ (Bayer AG) зі штаб-квартирою в Леверкузені, Німеччина.
В Україні компанія Байєр веде бізнес з 1992 року. Команда з майже 500 кваліфікованих спеціалістів працює для представлення інноваційних продуктів у сферах охорони здоров'я та сільського господарства.

Байєр в Україні представляє на сьогодні такі напрями діяльності як:

  1. Pharmaceuticals (рецептурні препарати)
  2. Consumer Health (безрецептурні препарати)
  3. Crop Science (сільське господарство)
  4. Animal Health (захист здоров’я тварин)

Вимоги до потенційних конкурсантів – висока мотивація та знання про специфічні ринки (загалом).

JapanTobacco International

JTI (JapanTobacco International) - міжнародна тютюнова компанія, одна з провідних виробників тютюнових виробів у світі. У 2015 році , за результатами дослідженням міжнародного інституту TOP Employers, ми отримали звання одного з двох найкращих роботодавців Європи та одного з п`яти найкращих роботодавців світу.
Зараз ми є однією з найбільших міжнародних FMCGкомпаній у країні, з сучасною фабрикою в Кременчузі,головнимо фісом у Києві та регіональними офісами у найбільших містах України.

Факти і статистика:

  1. JTI виробляє більше 90 марок сигарет, найвідоміші з яких: Winston, Camel, Sobranie, Glamour, LD
    штаб-квартира в Женеві (Швейцарія)
  2. 26 тисяч співробітниківу70 країнах
  3. 1100 осіб-чисельність персоналу в Україні
  4. 33 роки - середній вік наших співробітників в Україні
  5. 50+співробітників JTIУкраїна вже побудували міжнародну кар’єру і працюють в підрозділах JTI в різних країнах світу

Можливості для студентів і випускників:
Програма стажування JUMP:

Для студентів 4-6 курсів та випускників 2014-16 рр.
12-14 місяців в залежності від напрямку: загальна програма JUMP - 14 місяців, стажування у Відділі збуту - 12 місяців.
Оплачувана програма –від 6 000 грн
90% випускників програми отримали постійні позиції (з 76 випускників)
12 випускників програми вже зайняли менеджерські позиції

Програма практики (літня і зимова):
Для студентів 3-6 курсів
1-3 місяці в одному з відділів Компанії
Від 4-х робочих годин на день
Можливість поєднувати навчання і роботу
Неоплачувана програма
Можливість здобути перший досвід роботи в міжнародній компанії
Програма триває з липня по вересень (літня) і з грудня по лютий (зимова)
Надсилати питання можна на адресу: UA.Recruitment@jti.com 

Відповідь буде надана протягом 2 тижнів.

Переваги роботи в JTI

корпоративне навчання -JTI підтримує професійний і кар’єрний ріст співробітників за допомогою унікальних програм розвитку, лекцій та тренінгів від внутрішніх і зовнішніх експертів, а також програм МВА. У компанії діє програма навчання англійської мови і працює розмовний клуб, в якому можна навчатися в легкій інтерактивній формі.

програма страхування - JTI піклується про своїх співробітників і забезпечує страхування життя, а також поліс медичного страхування як для співробітників, так і для членів їхніх сімей.

Унікальна комунікаційна мережа INSIDE Engage-корпоративна комунікаційна мережа INSIDE Engage- унікальний проект, який допомагає нам налагоджувати відносини всередині колективу, ділитися інформацією, а також бути в курсі всіх подій як поза, так і всередині компанії

тренажерні зали, басейни, футбол, волейбол, стрітбол, боулінг, настільний теніс - компанія допомагає співробітникам підтримувати хорошу фізичну форму, забезпечуючи безкоштовне відвідування тренажерних залів та басейнів, заняття з футболу та волейболу і проводить різні корпоративні змагання. Цікаво, що кожен п'ятий співробітник грає у футбол в одній з команд Компанії.

Додаткові 4 дні відпустки - компанія забезпечує повністю оплачувану відпустку тривалістю в 28 календарних днів.
корпоративні свята -ми любимо весело проводити час разом, і вцьому нам допомагають корпоративні свята та тім-білдінги.

Комфортний офіс - у наших офісах є всі умови для ефективної і захоплюючої роботи: сучасна техніка, кімнати відпочинку, кухні, зелені куточки.

L’ORÉAL

Уже понад 100 років група L'ORÉAL віддана одній справі: служінню красі.  Ця сфера діяльності багата за своїм значенням — вона дає змогу кожному з нас виразити себе у всьому своєму різноманітті, стати впевненим у собі і відкритися для інших. Це те, що визначає зміст і значення нашої діяльності як Компанії, а також повсякденної праці наших співробітників. Ми пишаємося своєю роботою.

L’ORÉAL сьогодні:

№1 в індустрії косметики та краси
Експерт у сфері краси з більш ніж 100-річним досвідом роботи
Володар унікального портфоліо 32 міжнародних брендів
Потужна виробнича структура — 42 заводи по всьому світу
Лідер наукових досліджень та розробок— 22 спеціалізованих наукових центрів
Компанія з глобальною присутністю у більш ніж 130 країнах
Більш ніж 78,611 співробітників

Кар’єра для студентів та випускників в L’ORÉAL:

У рамках підбору персоналу компанія L’Oréal орієнтується на випускників ВУЗів та спеціалістів з невеликим досвідом роботи. Компанія зацікавлена у формуванні своїх талантів і тому націлена на побудову кар’єри своїх співробітників в довгостроковій проекції, активно інвестуючи у їх професійний та особистісний розвиток. Компанією розроблені наступні програми старту кар’єри:

Практики протягом літа
Стажування протягом 6 місяців (Маркетинг, Комерція, Фінанси, Логістика)
Програма розвитку талантів Management Trainee program

Робота в нашій Компанії — це захоплююча пригода! Ми впевнені, що рішення приєднатися до L'ORÉAL буде найкращим кроком у Вашій кар'єрі.

Deloitte

Компанія «Делойт» – одна з провідних міжнародних аудиторсько-консалтингових фірм. Вона була заснована більше 150 років тому в Англії, де народилася професія аудитора. Сьогодні офіси компанії «Делойт» працюють у 140 країнах світу. В СНД офіси «Делойт» розташовані в Москві, Санкт-Петербурзі, Уфі, Єкатеринбурзі, Південно-Сахалінську, Києві, Мінську, Баку, Тбілісі, Єревані, Алмати, Астані, Атирау, Актау, Бішкеку, Ташкенті і Душанбе.
У країнах СНД компанія надає повний спектр послуг, включаючи аудит, консультації з оподаткування та права, послуги в області корпоративних фінансів і корпоративного управління, а також управлінське консультування .

Програма набору молодих фахівців
Щороку «Делойт» проводить набір близько 60 співробітників на початкові позиції в різні департаменти компанії. Ми запрошуємо не лише випускників, а й студентів останніх курсів, готових поєднувати навчання та роботу. Ми пропонуємо випускникам і студентам вищих навчальних закладів:

  • побудувати динамічну кар'єру;
  • почати працювати в команді висококваліфікованих фахівців;
  • конкуренту заробітну платню та соціальний пакет;
  • можливість отримати міжнародні професійні кваліфікації (ACCA, CFA, тощо);
  • отримати досвід роботи з компаніями світового масштабу.
Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України

Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України створено 12 травня 1994 року. Територіальне відділення є юридичною особою — органом у системі Антимонопольного комітету України. Відділення утворюється Антимонопольним комітетом України, йому підпорядковане і підзвітне. Спрямування, координація і контроль діяльності територіального відділення здійснюються Головою, його заступниками, державними уповноваженими Антимонопольного комітету України згідно з розподілом функціональних обов'язків. Свої завдання відділення здійснює у відповідному регіоні, а у випадках, передбачених законодавством, та за дорученням Голови Антимонопольного комітету України — за межами регіону.

Основним завданням відділення є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині:

  1. здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції;
  2. контролю за узгодженими діями суб'єктів господарювання та регулюванням цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій;
  3. сприяння розвитку добросовісної конкуренції;
  4. здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту економічної конкуренції у сфері державних закупівель.

Всі працівники мають вищу юридичну/економічну освіту, кількість працівників - 46, з них 42 державні службовці.

Вища  освіта економічного  або  юридичного  спрямування   за  освітньо - кваліфікаційним   рівнем  магістра,  спеціаліста. 

Страхова Компанія «Провідна»

ПАТ «Страхова Компанія «ПРОВІДНА» працює на страховому ринку України із 1995 року.

Страхова компанія ПРОВІДНА одна з найбільших компаній, лідерів українського страхового ринку. Регіональна мережа ПРОВІДНОЇ складається з 25 філій, 25 Центрів клієнтського сервісу і більше 300 офісів по всій Україні. Функціонує власний Контакт-центр. На сьогоднішній день в Компанії працює понад 2 000 співробітників.

ПРОВІДНА пропонує понад 80 страхових продуктів із обов’язкових та добровільних видів страхування фізичним особам, представникам малого та середнього бізнесу, підприємствам різних галузей економіки, корпораціям, холдингам і фінансовим групам.

Компанія вивчає потреби споживачів, проводить регулярн ідослідження економічної та соціально-демографічної ситуації регіонів для надання доступних страхових продуктів за вигідною ціною жителям кожного регіону та створення страхових продуктів відповідно до потреб кожної галузі.

Головний пріоритет ПРОВІДНОЇ – якість обслуговування клієнтів. В Компанії розроблено та впроваджено стандарти обслуговування клієнтів.

ПРОВІДНА - член багатьох професійних та галузевих об`єднань:

Ліги страхових організацій України, Моторного (транспортного) страхового бюро України, Українського національного комітету Міжнародної торгової палати, Американської торгівельної палати в Україні, Української Будівельної Ассоціації, Українського Союзу промисловців та підприємців, Ядерного страхового пулу.

Працювати в СК «ПРОВІДНА» престижно і вигідно

Навчання і розвитокспівробітників

У Компанії розроблена та діє система навчання та підвищення кваліфікації. Початківці проходять корпоративне навчання новій, затребуваній на ринку, спеціальності страхового агента. Якщо ж ви професіонал - ми підвищимо вашу кваліфікацію. Також  співробітникам доступна система дистанційного навчання.

Ми пропонуємо реальний кар'єрний ріст

Компанія заохочує розвиток та кар'єрнийріст персоналу. У ПРОВІДНІЙ працює программа ротації кадрів, згідно з якою кращим співробітникам пропонують застосувати свої знання в новому департаменті або регіоні При появі посади чи створен інової вакансії, у першу чергу ми шукаємо кандидата всередині компанії.

Пільги та спеціальні пропозиції для співробітників

ПРОВІДНА піклується про добробут і соціальний захист своїх співробітників і членів їх сімей. Ми пропонуємо вам соціальні програми, ексклюзивні пропозиції та спеціально розроблені пільги з медичного страхування, страхування майна (нерухомості, автотранспорту) і відповідальності.

Якщо Ви:

  1. Хочете і можете досягати мети;
  2. Хочете працювати в команді;
  3. Клієнтоорієнтіровані;
  4. Цінуєте корпоративність і причетність до Компанії;
  5. Готові змінюватися на краще;
  6. Займаєтесь самовдосконаленням.

Буде Раді Вас бачить!

Jooble 

Jooble – третій найбільший сайт пошуку вакансій в світі

Наша мета – допомогти користувачу знайти роботу своєї мрії

Тут Ви знайдете не тільки вакансії з загальновідомих сайтів працевлаштування, але й з дошок оголошень, сайтів компаній та інших ресурсів, які зазвичай залишаються поза увагою тих, хто шукає роботу.

Щоденна аудиторія Jooble – більше 700 тис.користувачів

У 2014 році компанія Jooble увійшла в 6 всесвітньо відомих IT- Компаній, створених в Україні

Штат співробітників компанії налічує більше 100 співробітників

Якщо ти прагнеш будувати свою кар’єру в успішній IT компанії, прагнеш отримати навики спілкування з нашими партнерами зі всього світу, набути безцінний досвід і розвинути свої лідерські якості в просуванні наших послуг, то мі чекаємо саме на тебе. Однією з основних вимог є володіння іноземною мовою на високому рівні. Зараз компанія потребує співробітників зі знанням мов: англійської, німецької, нідерландської, шведської, словацької, датської, фінської, голландської, корейської та іспанської

Зі своєї сторони, компанія може запропонувати:

  • Цікаву роботу у дружньому, молодому колективі (середній вік наших співробітників по компанії 26 років)
  • Гідний рівень заробітної плати
  • Відпустку 28 календарних днів на рік
  • Гнучкий графік роботи (що дозволяє гармонійно поєднувати роботу і навчання)
  • Комфортні умови роботи (просторий офіс в бізнес центрі А класу, сучасне обладнання, ліцензійне ПО)
  • Корпоративну бібліотеку з професійною літературою\
  • Можливість вивчення англійської мови
  • Активне соціальне життя
  • Цікаві корпоративні заходи
Ілляшев та Партнери

Юридична фірма «Ілляшев та Партнери» була заснована в перші роки незалежності України. Становлення держави супроводжувалося революційними змінами в законодавстві. Нормативні акти ухвалювали тисячами, що практично нівелювало накопичений юристами досвід. Потрібно було не лише інтенсивно засвоювати нові правові норми, але й вміти ефективно застосовувати їх в нових юридичних і економічних реаліях.

Найактивніші юристи створювали приватні юридичні компанії. Серед них були й засновники «Ілляшев та Партнери». За декілька років фірма стала однією з найкращих юридичних фірм України і завоювала довіру компаній-лідерів у багатьох сферах бізнесу.

Юридична фірма «Ілляшев та Партнери» – це команда експертів в галузі юриспруденції, яка має великий досвід роботи та бездоганну репутацію. Успіх і розвиток нашої фірми – це успіх і розвиток наших співробітників.

Серед наших клієнтів найрізноманітніші організації - від транснаціональних корпорацій до державних органів.

У 2015 році юридична фірма «Ілляшев та Партнери» була рекомендована міжнародними рейтингами Chambers Global, Chambers Europe, The Legal 500 - EMEA і IFLR 1000.

Сьогодні ми представлені практично у всіх галузях права та спеціалізаціях, серед яких:

державний сектор і суспільство; інвестиції; енергетика та природні ресурси; приватизація; антимонопольне право; банківське і фінансове право; корпоративне право; міжнародне торгове право і арбітраж; Європейський суд з прав людини; трудове право; кримінальне право; оподаткування; нерухомість і навколишнє середовище; інтелектуальна власність; транспорт; авіація; фармацевтика; страхування; реклама та маркетинг; телекомунікації; спортивне право; сільське господарство.

Юридична фірма «Ілляшев та Партнери» запрошує талановитих і активних студентів-правників, які шукають динамічне середовище для самореалізації і підвищення кваліфікації, пройти літнє стажування на конкурсній основі. Тривалість стажування – 2 місяці. Початок 1 липня кожного року.

В процесі стажування Ви набудете знання та досвід, необхідні для професійного розвитку.

AEQUO

Ми заснували AEQUO, щоб змінити уявлення про те, як мають працювати юридичні фірми в нашій країні. На сьогодні ринок юридичних послуг в Україні все ще на початку шляху. Ми вважаємо, що наш професійний і життєвий досвід може допомогти нашій країні стати сучасною та справді європейською.

В AEQUO, працюючи з високопрофесійними та талановитими юристами й іншими колегами, Ви отримуєте чудову можливість використовувати та вдосконалювати Ваші знання та навички.

Знакові клієнти та проекти

Більшість наших клієнтів – це всесвітньо відомі бренди, великі національні та глобальні корпорації. Надавати їм юридичні послуги – велика честь для нас. Ми любимо приймати виклики, тому що саме для цього і створені яскраві та талановиті особистості.

Приєднуйтеся та зробіть свій внесок у розвиток юридичного бізнесу країни.

Можливості для здорових амбіцій
Ми заохочуємо Вас до навчання та розвитку, тому що ми віримо у важливість безперервного росту та вдосконалення протягом усієї Вашої кар’єри. Наша фірма надає всебічну підтримку членам нашої команди у їх професійному розвитку та досягненні професійних і особистих цілей.

Справедлива винагорода
Ви добре працюєте та отримуєте гарну винагороду. На додаток до конкурентної заробітної плати ми надаємо медичну страховку, соціальний пакет і бонуси за результатами роботи.

Прогресивна корпоративна культура
Ми дуже пишаємося нашою дружньою, чесною та відкритою робочою атмосферою, де всі колеги люблять свою роботу, щиро поважають один одного та є важливими членами команди. Ми віддаємо перевагу хмарним технологіям над традиційними інформаційними технологіями. Новий рік  ми святкуємо на українських гірськолижних курортах. І ми вважаємо, що чудова робота має винагороджуватись чудовим відпочинком.

Наші вакансії

  • Юрист практики вирішення спорів
  • Старший юрист практики вирішення спорів
  • Юрист практики банківського та фінансового права
  • Юрист практики антимонопольного та конкурентного права
  • Юрист практики злиттів та поглинань
  • PR спеціаліст

Програма стажування

Ви маєте чудову можливість приєднатись до нашої команди в рамках програми стажування з перспективою подальшого працевлаштування у нашій фірмі.

Успішний кандидат має відповідати наступним критеріям:

Закінчена вища юридична освіта або студент останнього курсу (4+)
Хороші аналітичні здібності, навички укладення юридичних документів та юридичного аналізу
Вільне володіння англійською, українською та російською мовами
Гнучкість і уміння працювати в команді
Пунктуальність та уміння організувати свій робочий час


Якщо Ви молодий, амбіційний, здібний юрист або студент останніх курсів, зацікавлений у роботі в успішній юридичній фірмі, скористайтеся шансом – надсилайте нам Ваше резюме та супровідний лист на staff@aequo.com.ua

Більше інформації про фірму та вакансії Ви знайдете на нашому сайті: www.aequo.com.ua