Друге видання підручника "МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС"

Співробітниками кафедри міжнародного бізнесу підготовлено друге видання підручника "МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС", присвячене 190-річчю Київського національного університету та 80-річчю Навчально-наукового інституту міжнародних відносин.
У підручнику розкрито зміст міжнародного бізнесу, його генезис, теоретичне підґрунтя, види й організаційно-правові форми, середовище та суб‘єкти, виклики й загрози, що постають в умовах нестабільності, ризиковості та турбулентності глобального конкурентного простору. З'ясовано механізм функціонування міжнародного бізнесу, його структуру, ефективність, виокремлено такі складові, як менеджмент і маркетинг, їхні види й інструменти регулювання. Досліджено тенденції до інтелектуалізації та диджиталізації міжнародного бізнесу. Розглянуто напрями та форми дипломатичного забезпечення міжнародного бізнесу, роль і функції екологічної дипломатії, специфіку ведення бізнесу в окремих країнах і регіонах, новітні тенденції та форми міжнародного підприємництва.
Авторський колектив: д.е.н., проф. Вергун Володимир Антонович, д.е.н., проф. Приятельчук Олена Анатоліївна, к.е.н., проф. Ступницький Олексій Іванович.