Студентки ОП «Міжнародні комунікації» представили комунікаційне рішення реального кейсу від COMINBANK

кейс

Упродовж семестру в межах вивчення дисципліни «Зв’язки з громадськістю в міжнародних відносинах» студентки ОП «Міжнародні комунікації» опрацьовували кейс «Повернення ветеранів до цивільного життя» — складну й соціально важливу тему, що вимагала глибокого аналізу, делікатності та врахування нормативних вимог банківської сфери.

Практична частина проєкту полягала в опрацюванні реального комунікаційного кейсу, реалізованого у партнерстві з міжнародною банківською установою COMINBANK.

Під час роботи над проєктом:

— дослідили комунікаційні виклики банківського сектору;

— визначили цілі та ключові меседжі для цільової аудиторії;

— розробили формати зовнішніх і внутрішніх комунікацій;

— проаналізували етичні ризики та запропонувала KPI.

Крім того, було проведено аналіз кейсів конкурентів, вивчено інструменти банківських комунікацій та сформовано комплексне бачення просування соціально важливої ініціативи COMINBANK.

кейс

Менторський супровід банку забезпечили:

Вікторія Жежера, директорка департаменту маркетингу і комунікацій та Аліна Литвин, керівниця управління по роботі з громадськістю.

Експертки підтримували команду, ділилися досвідом і спрямовували у пошуку  найоптимальніших рішень.

Фінальним етапом стало представлення комплексного комунікаційного рішення, після чого менторки COMINBANK поділилися прикладами реалізованих проєктів, надали професійні рекомендації та відзначили учасниць подарунками.

Ми пишаємося роботою наших студенток — їхня відповідальність, аналітичний та професійний підхід свідчать, що вони впевнено рухаються до рівня фахівчинь у сфері міжнародних комунікацій.