Студентки ОП «Міжнародні комунікації» представили комунікаційне рішення реального кейсу від COMINBANK
Упродовж семестру в межах вивчення дисципліни «Зв’язки з громадськістю в міжнародних відносинах» студентки ОП «Міжнародні комунікації» опрацьовували кейс «Повернення ветеранів до цивільного життя» — складну й соціально важливу тему, що вимагала глибокого аналізу, делікатності та врахування нормативних вимог банківської сфери.
Практична частина проєкту полягала в опрацюванні реального комунікаційного кейсу, реалізованого у партнерстві з міжнародною банківською установою COMINBANK.
Під час роботи над проєктом:
— дослідили комунікаційні виклики банківського сектору;
— визначили цілі та ключові меседжі для цільової аудиторії;
— розробили формати зовнішніх і внутрішніх комунікацій;
— проаналізували етичні ризики та запропонувала KPI.
Крім того, було проведено аналіз кейсів конкурентів, вивчено інструменти банківських комунікацій та сформовано комплексне бачення просування соціально важливої ініціативи COMINBANK.

Менторський супровід банку забезпечили:
Вікторія Жежера, директорка департаменту маркетингу і комунікацій та Аліна Литвин, керівниця управління по роботі з громадськістю.
Експертки підтримували команду, ділилися досвідом і спрямовували у пошуку найоптимальніших рішень.
Фінальним етапом стало представлення комплексного комунікаційного рішення, після чого менторки COMINBANK поділилися прикладами реалізованих проєктів, надали професійні рекомендації та відзначили учасниць подарунками.
Ми пишаємося роботою наших студенток — їхня відповідальність, аналітичний та професійний підхід свідчать, що вони впевнено рухаються до рівня фахівчинь у сфері міжнародних комунікацій.