Знати комунікації військові та цивільні

Нещодавно курсанти Військового інституту взяли участь у майстер-класі, який провела PR-менеджерка БФК Gulliver Катерина Шпачук в рамках курсу "Репутаційний менеджмент" (викладач – ас. Г.Ю.Хлистун, кафедра ММКТ).
Учасникам було цікаво та корисно порівняти особливості комунікативної взаємодії у військовому та цивільному середовищах. Це важливо з огляду на те, що під час воєнних дій чи у період постконфліктного врегулювання військовим доводиться багато спілкуватися з цивільними у контексті кризових комунікацій.
Було дуже цікаво дізнатися про вже проведені К. Шпачук, випускниці ОП «Міжнародні комунікації», та її відділом проєкти. Зокрема, теза пані Катерини про те, що Gulliver залучає зірок на свої події на безоплатній основі, викликала велике здивуванням для курсантів. Важливу роль у цьому відіграє позитивна репутація, яку ТРЦ постійно намагається покращувати.
К. Шпачук наголосила на тому, що в сучасному світі просування подій неможливе без соцмереж, тому PR-відділ активно діє в мережевому просторі. Зазвичай, представники її відділу, або сама директорка активно поширють інформацію про майбутні івенти задля більшого залучення аудиторії.
Також на майстер-класі відбулася відверта розмова про скандали, пов'язані з ТРЦ. Детальне пояснення, як важливо вирішувати конфліктні ситуації, як вони впливають на імідж комплексу та яким чином PR-відділ виходить із непростих ситуацій - є важливим елементом розуміння таких комунікацій.
Зустріч проходила в онлайн-форматі.